8 Mayıs 2010 Cumartesi

Heyecanlıyım

Uzun süre sakin kalmaya çalıştım. Ama sanırım haftaya bugün, bu saatlerde makyajımı yaptırıyor olacağım. Heyecanlıyım bugün! Bütün bir hafta iniş çıkışlı hislerimin sonunda, bugün sonsuz güneşli bir güne uyandım ve evet, heyecanlıyım.


Evlenince neler değişecek? Bilemiyorum. Herkes, ama herkes (ki herkes her şeyi bilir mi, bilemem...) her şeyin değişeceğini söylüyor bana. Nasıl yani? Sevdiğim adam beni sevmeyecek mi? Bir şeyler değişecek denildiğinde, aklıma kötü şeyler geliyor. Her şey güzelken, değişim ancak kötü olabilir gibi geliyor. Ama insanların anlatmak istediği, her şeyin daha iyi olacağıdır belki de. Belki de ben herkesi şaşırtacağım ve evliliklerin de doğru düzgün ilerleyebileceğinin bir örneği olacağım. Olacağız. Biz. Ben ve eşim.

Değişecekler listesinde var olan şeyler var, yok değil. "Evet, evliyim." Bu demek oluyor, soyadı değişikliği, hukuki bir değişiklik. Değişimler sadece güzel yönde olsun. Benim tek dileğim bu. Kalbimin sesini dinliyorum ve tüm meleklerin bizi korumasını diliyorum. Tüm sevdiklerimi korusunlar. Heyecanlıyım ve bu güzel bir his.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder