16 Ağustos 2010 Pazartesi

kendini gerçekleştirme zamanı

Ağustos biterken, yaz giderken, yeni bir sayfa açılıyor hayatımda. Sanki yaz tatili bitti de okula dönüyorum. Ama bu sefer yepyeni bir okul ve 1. sınıftan başlamak üzere...

Uzun süredir planladığım, kendimi hazırladığım ve tüm kalbimle istediğim bir sayfa açılıyor.

Yaşasın! Artık kendimi odaklayacağım yeni bir alan var. Kendi kendimi geliştireceğim, kendimi dinlendireceğim, kendimi eğiteceğim yepyeni bir konu... Ne kadar okusam, ne kadar çalışsam az.

İnsanın sevdiği bir işi yapması ise bence dünyanın en güzel mutluluğu...

Yok akademik çalışmalar, yok dergi ıvır zıvırları derken sıçrama yaparak eğitmen olmaya karar verdim ya. Tebrik ediyorum kendimi.

Yeni bir sürece girmiş bulunduğum dönemde, etrafımda çok sevdiğim insanların da benzer durumlar yaşaması çok ilginç. Enerjimiz birlikte artıyor. Bol şans diliyorum cesaretini tıpkı benim gibi toplayan, karşısına bir sürü abuk subuk soru soracak insanları almaya hazır olan ve dünya umrunda olmayıp, sadece istediğini yapmaya belki de hayatında ilk kez başlayacak olan kişilere. Hayat o kadar kısa ki... Ne gerek var çürümeye, ruhunu öldürmeye, çalışıp çalışıp avcunu yalamaya, emekli olduktan birkaç yıl sonra hastalanıp ölmeye. Sürekli ama sürekli ertelemeye, kendini ertelemeye ne gerek var?

Hiç:) Hiç gerek yok. Şimdi kendini gerçekleştirme zamanı.

1 yorum:

  1. "Bol şans diliyorum cesaretini tıpkı benim gibi toplayan, karşısına bir sürü abuk subuk soru soracak insanları almaya hazır olan ve dünya umrunda olmayıp, sadece istediğini yapmaya belki de hayatında ilk kez başlayacak olan kişilere."

    bu kişilere, yani bize kaldırıyorum kadehimi ecem:) şerefimize:)

    YanıtlaSil