1 Eylül 2010 Çarşamba

a lion hearted girl... say hello to autum

               a lion hearted girl... say hello to autum

Sonbaharla ilgili bir fotoğraf aradım google'da ve karşıma bu kız çıktı.

Sabah uyandım, pikeyi iyice üzerime çektim. Nasıl da özlemişim pikeyi üzerime çekmeyi, biraz üşümeyi.

Uyandıktan sonra çayımı demledim, kahvaltımı yaparken pencerenin perdesini sonuna kadar açtım. Özlemişim yağmuru seyrederken çayımla ısınmayı.

Kedilerim bir o koltukta, bir o masada, bir yanımda, bir karşımda.

Ayın 1'i bugün. Eylül geldi, mevsim anında değişti. Yeni bir aya başlarken, uzun zamandır çok istediğim bir işi daha kapmanın mutluluğunu yaşıyorum. Yeni bir sayfa daha açılıyor, yoga eğitimimi kitap çevirisiyle destekleyeceğim. Kitapla içiçe, öpe koklaya bir süreç başlıyor.

Yine heyecanlıyım. Ama içimde güzel bir huzur. Sanki dışarda yağan yağmur içimi yıkıyor, temizliyor, arınıyorum.

Güzel be hayat. Olduğu gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder