24 Aralık 2010 Cuma

Kalbim bir pusula

Yeni yıla 7 gün kaldı. Gökyüzü de bunun farkında, açtı güneş, sıcacık, pırıl pırıl bir hava... Gel de girme yılbaşı moduna. TV'de çok güzel bir kareye denk geldim. Paylaşmadan geçemedim. 


Kalbim bir pusula
Sana döndü her fırsatta
Eşi yok dünyada
Bu zamanda bak bu sevda
Kalbim bir pusula
Sana döndü her fırsatta
Aşk nerde ben orda
Sen ister gül ister oyna
Sen bunu unutma
Sakın aşkımla oynama

Sakın şeytana uyma
Canım kurban bak yoluna...


Şarkıyı söyleyen Nilüfer. Çok sevdiğim dünyalar güzeli Filiz Akın'la güzel bir şarkı birleşir, enerjim artar artar:) Geri saymaya başlayalım bu hafta. "Yılbaşı da özel bir şey değil, amaaan sıradan bir gün" deyip geçme. Süsle biraz o günü, özen yeni yıla. Hayaller kur, dilekler tut, hediye al, hediye ver, sevdiklerine sarıl, öp, kokla. Çiçekler böcekler modunda bir günümdeyim, çok itici gelenler varsa "kusura bakma".


Bugün pencereden dışarı bakarken, uçan kuşları izledim. 2011'de ben de kuşlar gibi uçmak istiyorum. Cesaretim yeterse bir sky diving yapmalı bu sene. Daha fazla ertelemeden.Güzel bir cuma, harika bir haftasonu diliyorum herkese.








3 yorum:

  1. Hiç te itici değil aksine çok güzel ve coşku dolu:)
    Filiz Akın'ı şu halindeyken de çok severdim, bu yılın başında Ankara Film Festivali ödül töreninde onur ödülü alırkenki olgun haliyle de severim. Hatta yıllar özel bir güzellik vermiş bu zarif kadına. Nilüfer'in şarkısına gelince; "Ah gençlik ah" desem, ruhum kızacak:))
    Keyfin hep yerinde olsun Ececim. (İsmini bu şekilde söyleyince ağzıma akide şekeri tadı yayılıyor:)

    YanıtlaSil
  2. Tüm dilekleriniz gerçek olsun.Yüzünüzden tebessümün eksik olmadığı bir haftasonu olsun,sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  3. sevgili Leylak Dalım, daha önce kimse ismimi böylesine tatlı bir şeyle özdeşleştirmemişti. acayip hoşuma gitti ve böyle bir etki adımla oluşuyorsa diyecek bir şeyim yok kendime:)

    sevgili nehire, güzel dileklerin için çok teşekkür ederim, selamlar& sevgiler!

    YanıtlaSil