4 Kasım 2012 Pazar

Kasım pazar notu

Bu pazar sabahı kahvaltısına eşlik eden "Snow Flower and the Secret Fan" filmiydi. 

İki kadının arasında yemin edilmiş gerçek bir dostluğun hikayesi... Uzun uzun yazacak bir cümlem yok, filmden çok hoşuma giden birkaç satırı paylaşmak istiyorum. 



"Dünya sürekli değişiyor.
Her gün değişiyor.
Hayattaki her şey değişiyor.
Sadakat, ortak geçmiş ve birbirimize olan sevgimiz gibi değişmeyen şeyler bulmak istiyorsak,
İçimize bakmalıyız.
İçimizde, geçmişin gerçeği yaşamaya devam eder." 

ps: Uzaklardaki çekik gözlü dostumu çok özledim! 



1 yorum:

  1. canim dostum, ben de seni cok ama cook ozledim! Yazini okudugumda nasil hissettigimi sozlere dokemem, iyiki hayatimdasin o kadar guzel ozetlemis ki bu soyleyenler, can dostum benim! en kisa zamanda gorusmek dilegiyle ^^

    p.s. bu filmi hemen izleyecegim~

    YanıtlaSil